- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Blir så glad av snön. Jag HOPPAS verkligen...

Kategori:

img_1855 (MMS)

Blir så glad av snön. Jag HOPPAS verkligen att snön ligger kvar över jul & nyår. För jag och Lexus vill verkligen ha en riktigt mysig och vit jul. Det känns liksom inte som en riktig jul utan snö på julafton!! För en stund sedan vart jag och Tutteman ute å plumsa vår långrunda i snön, gick med musik i öronen och sjöng för min fina Lexus. Riktigt härligt! Innan dess kom Mandi & Nestor förbi, vi drack varm choklad och mös lite. Amanda fick även sina födelsedags presenter, som hon till min glädje blev VÄLDIGT glad och nöjd över! :) Imorgon är det fredag, och det är så välkommet med helg. Min kropp & själ behöver verkligen vila upp sig på alla sätt och vis. Känner mig riktigt TRÖTT i både kropp & huvud. Behöver en helg där man tar dagen som den kommer, utan några planer eller några måsten. Att kunna vakna på morgonen och bestämma sig då för hur man vill att dagen ska se ut! Åh så skönt det ska bli !! Nu blir det en kopp the och lite avkoppling framför Disney innan sängen kallar. Godnatta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: