- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Snart JulAfton !! :)

Kategori:

img_3895 (MMS)

Dom sista veckorna har verkligen bara spurtat fram. Vart tog dagarna vägen egentligen?! Helt plötsligt sitter jag här & imorgon är det redan Lille Julafton. Inte klokt! Tråkigt nog känns det inte som jag har hunnit julemysa tillräckligt. Plötsligt vart det bara Jul !! :( Och jag som älskar allt med Julen. Ikväll har jag & Lexus haft kvällsmys hemma hos Mandi & Nestor, vi höll dom sällskap medan Amanda fixa & dona inför deras tågresa tidigt imorgon. Får hålla alla tummar & tår att tåget inte klyddar allt för mycket, för julen ska man fira tillsammans med sin familj. Annars får Mandi & Nestor köra på plan B, att fira Julafton hos familjen Freeman & käka min kära Mors underbart goda rööövben ;) bl.a. !! Kvällen till ära avslutades med en skön kvällsrunda tillsammans innan jag & Lexi gick hem till oss. Börjar bli en liten bit trött nu & förhoppningsvis slipper jag drömma om en gaalen Mops inatt igen ;) För detta tog alldeles för mycket på mina krafter. Att jaga en hungrig Mops är dock ingen barnalek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: