- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Ny vecka & Nya tag.

Kategori:

img_9810 (MMS)

Min Måndag har varit bra. Började dagen med att åka och storhandla med hela Familjen Freeman. Det behövdes verkligen, min kyl stod som ett eko. Passade även på att köra förbi djursjukhuset, köpte det vanliga till Lexus och LaLa, Pro Plan och några tuggeben. :) När jag kom hem blev det mysiga villa-rundan med Lexus innan det var tid för mig att åka till jobb. Dagen på jobb vart också bra, riktigt härligt väder att vara ute med hundarna. Det gäller bara att dra på sig termokläderna och myssen på huvudet! :) Efter jobb hade jag & Lexus en dejt med Mandi & Nestor, vi gick en härlig långrunda och bara njöt med hundarna. Sen vi kom innanför dörren så har jag små städat, diskat och LaLa & Bronx har busat runt i lägenheten som vanligt. Nu tänkte jag ta och träna Lexus, vi har ett nytt partytrick på gång ;):) !! Haha, snart kan Lexus jobba på cirkus. Trevlig kväll på er / Sabina & Lexus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: