- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Julafton till ära.

Kategori: Allmänt

JULAFTON !!
Myys hos min kära la familia ...



Lexus vart först ut med att få sin julklapp, ett riktigt köttigt & mumsigt ben.



Sen duka vi fram del 1 av Julabordet :)


Efteråt vila vi våra tjocka magar & mös till Kalle Anka såklart !!

Jag & världens bästa Mormor <3






Sen blev det självklart en massa mys med min Tutteman :)


Sen blev det del 2 av Julabordet, mums ;)



Det vart inte bara Lexus som fick jultallrik deluxe.
Jag tog en sväng hem till mig själv & gav LaLa & Bronx lite extra gotte också såklart!

Lille Bronxi fick blixten i ögat, stackarn.
Han blev lite sur eftersom han var tvungen att skutta hem i sin bur.


Efter all jävla Julamat så vart vi tvungna att ta oss en tur med Lexus. :)




Stackars Lexus blev alldeles sönder kysst.
Världens bästa, min Lexus. Eller som Moa säger - Gexus ;)


Just nu orkar vi inget annat än att bara ligga och mysa under en filt i soffan.
Julafton börjar ta sig mot sitt slut & jag är mer än nöjd över min dag.
Vi har verkligen haft en riktigt, riktigt härlig Julafton.
Snart är det tid för mig & Lexus att bege oss hem med våra julklappar. Och avsluta vårt Julamys i vår egen soffa.

God Jul & Gott Nytt År !!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    älskar din blogg och specielt när du gör sån här inlägg med massor av bilder och skriver love it :D godjul

    2010-12-25 | 00:13:37
  • Malin säger:

    Vad härliga bilder du fick från julafton ! Jättekul att läsa din blogg, God fortsättning Kram

    2010-12-26 | 12:38:23
    Bloggadress: http://moolliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: