- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Juldagen.

Kategori: Allmänt



Oj vad vi har gjort absolut inget alls idag.
Vi tänkte först som alla andra i hela Sverige .. fest & utgång eftersom det är den 25.
Dagen efter Julafton såå måste man ut på lite röj.
Men jag kände för att skita i dessa rutiner, så vi stanna hemma och det känns riktigt bra!
Är alldeles orklös, och känner absolut inte för smink och annat tramseri. Så ikväll blir det bara myskläder och raggsockar för hela slanten.
Har varit underbart väder idag. Så jag har varit ute på 2 lång promenader med min Lexus. Det är så skönt att bara gå och gå. Jag & min Lexus, härligt!
Imorgon blir det stan, vi ska ta en fika och sen blir det bio ... Narnia !! Njutbart och enligt mig så är detta den bästa av alla Narnia böckerna. Så förhoppningsvis blir jag nöjd över filmen.
Nu ska vi gräva lite i kylen, gotta oss med lite mat som blev över från igår sen blir det Movie Night hos familjen Freeman.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: