- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Svårt att sova!

Kategori:

img_8209 (MMS)

Legat länge i sängen & bara skruvat runt, kroppen min är trött men min hjärna vägrar att stänga av. Den är på högvarv & bara maler & maler, grubblerigrubblera. 1000 olika saker, tramserier egentligen. Men vissa saker är svåra att bara glömma, gömma är jag väldigt bra på. MEN som sag, det man bara gömmer kommer krypande sakta men säkert tillbaka till en. Vissa perioder mer vissa mindre. Julen gör en alltid en aning svagare, man blir mer känslosam. Dagtid är bäst, då ser jag till att oftast ha full rulle hela dagen, jobb, mina vänner och mina underbara rutiner med min Lexus såklart, dom är så guldvärda!! Lexus, LaLa & Bronx ... Mitt lilla mini Zoo här hemma är min fristad. Det är en riktig " Shantii " under mitt tak. För er som inte vet namnets betydelse så vart det namnet jag gav min första RIKTIGA kärlek. Shantii hette hon & det betyder Fred & Haarmoni. Shantii var den vackraste Dogo Argentino flicka ni någonsin hade skådat, hon levde sitt namn till 1000 !! Så nu sitter jag här & har dragit mitt varma täcke runt mig och Lexus i soffan. Nu ska jag njuta lite av min Latte Macchiato och försöka bli lugn med mina tända blockljus sen ska jag krypa ner bakom Lexus och sno lite av hans underbara kemi. Förhoppningsvis tar natten över oss fort. Godnatta !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: