- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Mys med min Lexus.

Kategori: Allmänt



Oj vad mysigt jag & Lexus har haft det på vår härliga morgon långrunda.
Älskar vår mys stund på morgonen, Lexus trippar fram medan jag går & sjunger en truddelutt för honom. ;)
När vi kom hem tog jag mig en kopp kaffe medan han busa i snön i trädgården. LaLa satt på trappan och kunde inte bestämma sig för om hon skulle vara med eller inte.
Alldeles strax ska jag bege mig till jobb.
När jag kommer hem ikväll ska jag & Lexus träffa Mandi & Nestor, då blir det en av våra 1h rundor och bus i snön. Sen blir det goda Lusse bullar och varm choklad uppe hos Mandi. Mysigt!!
Hoppas ni får en riktigt skön Onsdag ute i snö-yran.
Det gäller bara att ta på sig rätt kläder!! :)



Lexus hade riktigt kul ute i sin trädgård idag,
min fin fina Lexus <3 .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: