- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

TRÖTT!

Kategori:

img_3539 (MMS)

Känner mig härligt trött. Sitter uppkrupen i soffan med en STOR kopp the framför Piraterna :) Har även myst lite med Lexus scrapbook. Vi vakna med tuppen idag, Amanda kom och lämna Nestor innan hon gick för att ta bussen till jobb strax innan 7. Drog på mig mina termokläder sen tog jag, Lexus & Nestor en rask promenad på 45 min. Runt 9 tiden kom Therese hem till oss, Lexus MASSÖR. Hon knåda både Lexus & Nestor idag. :) Härligt att se dom njuta, och veta att det gör en så stor nytta för deras hälsa. Dagen på Hunddagiset vart bra, fast en aning låång. Väldigt många hundar som fortf har lov. Ingen stress så långt ögat når i alla fall. När jag kom hem satte jag vikt-väskan på Lexus sen tog vi en riktig skön långrunda. Sen vart det min tur att ta ett träningspass, 45 min på crosstrainer. Oj oj, kände mig riktigt orklös idag och fick verkligen tvinga mig själv att köra klart passet. Jäkla bra jobbat om jag får säga det själv! Nu kallar alldeles strax sängen. Ny badad och skrynklig som ett russin. Ska bli väldigt skönt att krypa ner med Lexus i sängen. God natta allihopa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: