- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Underbara Lördag. Känns absolut fantastisk...

Kategori:

img_4480 (MMS)

Underbara Lördag. Känns absolut fantastiskt att kunna gå om kring med alldeles för stora mjukis kläder, världens fulaste raggsockar, glasögon i stället för linser och håret mitt ser ut som på teskedsgumman, det känns riktigt bra för den delens skull :) Släppa allt och bara vara, ta dagen som den kommer. Måste ta det jäkligt lugnt i alla fall, fått en överansträngning i vänster fot och det gör så jäkla förbannat ont. Så idag får Lexus & Isa roa sig själv i rastgården & i trädgården, men det klarar dom så fint på egenhand !! :) Egentligen är det nog bara jag själv som mår dåligt av att inte komma i väg på en lång motionsrunda. Jobbigt att bryta rutiner. :( Men som sagt idag blir det bara lugnt & fint för hela slanten. Jag vill känna mig utvilad till max när helgen är över. Nu blir det strax ett bubbelbad, så alldeles strax börjar mitt Lördags mys!! :) Trevlig eftermiddag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: