- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

I Snö-Yran !! :)

Kategori: Allmänt


Snö-Yra!
Jag & Lexus har varit ute och lekt i snön, vi har haft jätte mysigt här på vår morgonrunda och vårt morgon mys.
Lexus har busat och skutt, skuttat i snön.
Och han tyckte det var underbart med mattes snabblösning, han fick två påsar med strumpor över på sina framtassar.
Jäkla Malmö, förstår inte varför dom måste tok salta på marken. Det finns flera andra BRA sätt att bli av med snön på gångbanorna.
Lexus vart i alla fall strålande glad över att slippa ha ont i sina tassar idag. Han vart alldeles extra lyrisk över all snö !! :)

Lite bilder från vårt morgon mys bjuds ni på här:





Snart blir det jobb, tid för alla vovvar på jobb att få min omtanke !!  :)
Lexus ska vara hos sin mormor och morfar idag, julmysa lite medan matte är på jobb.

Ikväll kommer kära Cindy och gör mig fin i håret, det är tid för lite påfyllning av mina blonda slingor + att vi ska lägga lite mellan bruna slingor på det. Måste låta håret vila. Sen blir det även lite klipp i lockarna mina. OCH om jag vågar blir det även lite snagg på höger sida :):) !!

Nu blir det en kopp kaffe, sen blir det jobb till 18.
Ha en bra dag.
Kram / Sabina & Lexus.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    älskar din blogg om dig och lexus bra ide föresten ska jag testa

    2010-12-02 | 20:10:23

Kommentera inlägget här: