- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Vad jag har längtat efter denna stund. Hel...

Kategori:

img_2226 (MMS)

Vad jag har längtat efter denna stund. Hela dagen har jag önskat mig hit, till mitt underbara & fantastiskt mysiga stora rum. När dagen på jobb var över & jag kommit hem så gick jag & Lexus på en riktigt skön kvälls runda, älskar våra långturer på kvällen. Man varvar ner & bara myser med världens bästa Lexus. Ikväll har jag tagit tu med all min rentvätt som skulle fint in på sina platser. Måste dock börja förstå att jag måste dra ner på mitt shoppande, för kläderna får fän inte plats längre. Sen tog jag ett riktigt skönt bubbelbad & passa på att läsa lite i den nya hund boken jag har hemma. :) Men som sagt nu ska jag, Lexus & LaLa slänga oss på sofflocket dricka en god kopp te & kika på Disney. Godkväll allihopa!!

Kommentarer

  • Emma säger:

    vill du visa vilken hundbok? kram

    2010-12-14 | 22:07:35
  • Anonym säger:

    En av hundböckerna Lisa gav oss på jobb!! Den heter Härligt Hundliv :) Jag läser dom allihopa , alltid kul att läsa böcker man inte läst innan & man snappar alltid upp något intressant!!

    2010-12-14 | 22:15:30
  • Siri säger:

    Ah va mysigt du har det gumman! Jag har startat ny blogg in och kika om du vill ;-)

    2010-12-15 | 02:07:12
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/sisstraning
  • Sabbe säger:

    Jadå vi bara myser jag & tutteman. Just nu har Lexus krypt i hopa i mitt knä i soffan, lite extra hos innan matte ska på jobb! :) Du har inte skrivit fel adress till din blogg, för den finns inte att hitta??! Kraam

    2010-12-15 | 11:00:40
  • Siri säger:

    Okej blev nått fel provar så här istället då :-)


Kommentera inlägget här: