- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Världens mysigaste Lexus ligger ner bäddad...

Kategori:

img_2372 (MMS)

Världens mysigaste Lexus ligger ner bäddad i soffan med mig, med sin söta kära lilla kysse mun på mattes arm. Jag har LÄNGE funderat på en sak och jag hade på fullaste ALLVAR svarat ett JA!! Om jag hade fått ett val där jag fick bestämma att antingen får jag leva mitt liv med barn & familj i framtiden & detta är en sak jag verkligen vill såklart. Men om jag fick välja på detta eller att få leva med Shantii & Lexus vid min sida i alla mina dagar för resten av mitt liv. Då hade jag utan att TVEKA ett ögonblick valt att få leva livet ut med Shantii & Lexus. Med dom två vid din sida så får du tusen gånger mer, än vad någon eller något någonsin hade kunnat erbjuda!! För mig var Shantii & är Lexus det absolut viktigaste i världen. Min besatthet i livet är min hund. Jag andas & Lever min Lexus. Han är min styrka, min trygghet, min vardag, min terapi, mitt stora intresse i livet, den stora kärleken. För mig har Lexus allt & lite till. Att jag fick äran att få två så otroligt speciella hundar som Shantii & Lexus är jag så otroligt ärad över. Men sen har jag också väntat länge på dom, det gick inte över en natt att hitta den rätta hunden. När du väl hittat honom eller henne så är det upp till en själv att forma hunden till den du kommer att älska högst på denna jord !! Nu ska jag klämma, dra & kyssa lite på min Lexus. Han får skylla sig själv att han ligger här alldeles bedårande söt ;) God natt mina vänner, hoppas ni haft en bra Tisdag. Snart är det Jul & glöm inte bort allt jul mys om dagarna. Kram från mig & Lexus.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hade jag också gjort barn växer sedan upp och lämnar än med det gör aldrig dina djur;)

    2010-12-22 | 11:03:43
  • Sabina säger:

    Sedär, ännu en anledning!! Lexus hade utan att tveka hoppat från ett höghus om jag hade ropat på honom. Ganska hemskt egentligen. Men Lexus skulle göra allt för att vara vid min sida. Han är lika besatt av mig som jag i honom!! Både på gott & ont.

    2010-12-22 | 11:10:59
  • claudia säger:

    han är för go likaså du puss!

    2010-12-23 | 00:39:14

Kommentera inlägget här: