- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Vi har kvälls mys hos familjen Freeman. En...

Kategori:

img_5555 (MMS)

Vi har kvälls mys hos familjen Freeman. En god kopp the, Lussebulle med sylt & lite mys i soffan med LaLa framför tvn. Lexus ligger på sin filt & tuggar på ett nytt ben, en liten gottegris :) !! Min kväll har varit bra & det känns som om jag har haft tid att andas ut. Efter jobb blev jag & Lexus bjudna på en jätte god middag hemma hos mina föräldrar. Trevligt med lite prat & mys hos kära familjen !! För en liten stund sedan vart jag & Lexus ute & bara gick & gick i 45 min. Älskar dessa stunder med      honom, att bara få varva ner & bara gå & gå. Nästan som om man vart helt ensamma i hela världen, bara jag & min Lexus !! Nu ska jag fortsätta mumsa på min Lussebulle. Natti natti :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: