- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Biljetterna är fixade !!!

Kategori: Allmänt


Idag tog jag och Amanda oss tiden att sätta oss ner framför datorn och leta biljetter upp till Falund i sommar. Det gick kanon, vi hitta bra och ganska billiga biljetter. Skönt att få det avklarat och ur världen. Så man bara kan se fram emot resan. Vi åker den 29 Juli och är tillbaka den 2 Augusti. Precis lagom länge. 7 h från Malmö är vad man hinner med på 11 dagars semester haha. ;)
Men skönt ska det bliva !!
Annars har det inte hänt så jäkla mycket idag. Regnet gör en inte speciellt glad och pigg precis.
Har bara gjort det vanliga .. jobbat & varit på långrunda med Lexus.
Imorn ska jag och Lexus ut och jogga efter jobb sen MÅSTE jag ta ett tag och storstäda lägenheten.
Det behövs vill jag lova. Phuu!!
På lördag blir det kanon kul, full rulle ska det bliva. Först ska det firas hemma hos Pernilla som fyller 25. Sen kör vi vidare hemma hos Nicklas som fyller år och har inflyttningsfest. Så helgen kan vara värd att se fram emot !! :)
Nu blir det nock lite tv mys för mig och Lexus innan vi kryper till kojs.
Godnatt!


Här kommer lite barnförbjudet trams ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    VEm passar lexus:D

    2010-06-02 | 08:49:17
  • Sabbe säger:

    Familjen såklart!! :)

    2010-06-07 | 20:40:23

Kommentera inlägget här: