- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Utgång & Helg :)

Kategori: Allmänt

Det var en skoj fredag, det blev utgång och Babel. Svin bra musik och otroligt mycket dans. Kanske en aning för mycket sprit, men jag lär mig av mina misstag! ;)
Lördag förmiddag gick ut på att ligga i soffan och sängen tillsammans med Jusse, kändes som en buss hade kört över mig, ågren över att ha slarvat bort mitt kort låg också där och gnagde :( Förhoppningsvis har jag lärt mig något av detta inför nästa helg !!?
Idag har jag bara myst framför tvn hela dagen, kikat på en massa djurprogram och kysst på Lexus. Imorgon är det måndag och en helt ny vecka har sin start ... !!
Godnatt!








Kommentarer

  • Lina säger:

    Sabbis... vad är detta jag ser, äter du inget nu förtiden?? Du har ju gått ner jätte mycket i vikt sen vi sågs sist! När jag kommer hem om en månad så ska vi käka en stor pizza bara så du vet.

    Sköt om dig gumman.

    2010-03-10 | 18:45:40
  • Hemen säger:

    vacker <3

    2010-04-29 | 15:37:40
    Bloggadress: http://kingofstockholm.blogg. se

Kommentera inlägget här: