- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Inte illa. Om jag får säga det själv !!

Kategori: Allmänt


Åh, mitt vackra lilla Monster.
Lexus .. Bokskogen Maj - 2010.

Inte illa om jag får säga det själv. Trodde dock inte att jag hade så pass bra kondis och flås som jag faktiskt hade.
Kändes riktigt bra att kunna jogga så pass långt och länge utan att behöva stanna och flåsa som ett galet djur.
Alla dessa kilon jag tappat, alla dessa extra långrundor med Lexus har verkligen gjort stor nytta.
Känns otroligt bra!!
Jätte skönt att kunna jogga med Lexus. Bra för oss båda vill jag ju lova. :)
Nu ska jag bara få en rutin på det hela. För taggad har jag varit länge.
Förhoppningsvis sover jag bättre och mina oroliga drömmar försvinner på vägen!

Helgen som var vart alldeles kanon. Det blev Fredagsmys med Amanda & Nestor. Med 2 skräckisar!
På Lördagen fick jag fint besök & Grill i trädgården.
På Söndagen åkte vi hela familjen Freeman + Milla & familj + Amanda & Nestor till Bokskogen. Det var bara Jusse som saknas.
På kvällen blev det bio för mig, Mandis och Nessi. Vi kika på Terror On Elm street. Absolut helt ok film!

Underbara Torsdag imorgon. Då kommer Ditte och hämtar upp mig efter jobb och sen bär det av till stallet och hästarna. Jag tror vi har ett dressyrpass på schemat ...!? :) Det gillas!!

Helgen blir säkerligen kanon kul. På Lördag kväll firas Jusses födelsedag. Och det är verkligen på tiden att vi andra får vara med och fira hennes dag. Hon har firat sina senaste födelsedagar i Afrika eller i Gävle.
Denna gången är det vår tur .. Malmös tur ;) Så på Lördag MÅSTE vi fira till det något alldeles extra !!!
Laddar läget :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: