- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

VÅRMYS!

Kategori: Allmänt


Vårmyser med Nestor & Lexus.

Åh vad jag älskar.

Denna kärleken ...!

Käkar ice cream! Ibland får man vara liiite onyttig ;)

Oj vad veckorna bara blåser förbi. Ingen aning om var tiden tar vägen. Det är redan Maj månad, gaalet.
Längtar så jag spricker efter sol & bad. Tills man ligger där på stranden, grillar sig själv & bara njuter av älskade sola :)

Idag var jag & Lexus uppe med tuppen. Tog på mig mina härliga mjukisbyxor & tutteman fick sin vikt väska på ryggen sen begav vi oss av på en skön och lång motionsrunda.
Känns så härligt att jag har mina egna & nyttiga rutiner nuförtiden. Jag mår mycket bättre & är mycket nöjdare.
Är speciellt väldigt nöjd med mina 12 kg som jag har gått ner. Jag har några kilon kvar till mitt mål & nu måste jag jobba lite extra för dessa sista kilon. Men visst fän ska det gå. Allt går om man bara bestämmer sig för det!! 
Helgen blir lugn för min del. Nu har vi haft två ordentliga fest helger bakom oss & jag bara känner att jag vill mysa mig genom denna helgen. Precis vad jag tänker göra också!
Imorgon blir det mys med Amanda & Nessi hemma hos mig, vi ska laga god, nyttig middag & hyra någon halv taskig film ;)
Lördagen ska jag spendera med min Jusse tuss efter att jag tränat mig själv & hunden :)
Söndagen blir motion, motion, motion ... då ska jag passa boxer - Isa. Så det blir till att ut & tralla med Lexus, Isa, Amanda & lilla Nestor.
Med andra ord en lugn och skön helg .. med mycket nyttigheter ;)



Lexus snyggar sig i solen. Han vet minsann!

Amanda kan det hära med blommor & träd.
Kanske borde jag fråga henne om hon skulle vilja fixa & dona i min trädgård!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: