- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Ett bättre liv ...

Kategori: Allmänt

Usch & fy fän alltså. Satt precis och kika runt på lite gamla foton av bla mig själv på facebook.
Jag mår verkligen dåligt när jag ser på mig själv av bilderna från innan, TACKAR mig själv så jädrans mycket att jag verkligen bestämde mig till 1000% att börja ett nytt & bättre liv.
Att gå ner alla dessa kilon är verkligen bla det bästa jag gjort i hela mitt liv.
Man mår så himla mycket bättre både på insidan & utsidan.
Och att det känns så himla bra att träna & motionera, att verkligen tänka på vad man äter.
Det är härligt med nya & bra resultat.
Att kika på gamla foton av sig själv, det gör mig bara ännu mer peppad till att fortsätta att nå den vikt jag verkligen vill ha.
Om man verkligen vill, så går det. Ibland måste man bara grilla sig själv.

Nu blir det mys med djuren. Upp med tuppen imorgon.
Morgondagen bjuder förhoppningsvis på väldigt trevliga händelser. :)
Trevlig Fredag allihopa.
Bye Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: