- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Härliga höst !!

Kategori: Allmänt



Nestor, jag & Lexus i våras. :)

Underbara höst, fantastiskt höstdag idag. Man blir sådär extra pigg & glad! :)
Har precis kommit innanför dörren med Lexus, vi har varit ute på en lång och skön morgonrunda.
Nu sitter jag här vid datan och kikar runt lite med en god kopp kaffe.
Snart tid för mig att cykla till jobb. Alla 75 hundar att sköta om och umgås med.
Ikväll blir det långrunda med hundarna, Amanda & Nestor, Jannika & Santo och Marcus med sin Knut.
Extra trevligt när vi går allihopa. Lexus och hans älskade grabb polare. :) Sen blir det lite kvälls mys för allihopa hemma hos mig & djuren.
Nu måste jag fixa & trixa lite innan jag måste bege mig.
Trevlig Tisdag allihopa.

Kommentarer

  • MiaLisaSofi säger:

    Hej hej. Hittade till din blogg genom att du lämnat ett gästboksinlägg på Passionstaff.se. Jag köpte min valp av Monika i Juni. :) Kan varmt rekommendera Monika som uppfödare. En otroligt underbar tjej med friska, fina och framför allt trevliga hundar.



    Mvh Mia & Passionstaff Florentine

    2010-11-17 | 04:00:52
    Bloggadress: http://mittlividetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: