- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Välkommen helg !!

Kategori: Allmänt


Mitt hjärtegull - Lexus !!

Härligt med helg. Känner att jag verkligen behöver min ledighet.
Ikväll ska jag mysa i soffan tillsammans med världens bästa Lexus.
Jag ska kyssa, klämma & dra i hans underbara kinder ;) Min Lexus, så lätt att älska.
Imorgon ska vi sova tills vi vaknar, sen blir det en lång och härlig morgon promenad & har vi tur bjuder dagen på en riktig skön höstdag! Skönt att vara ledig, kunna mysa med djuren och bara ta det lugnt utan att tänka på klockan.
På kvällen blir det fest, Ditte fyller år. Så henne ska vi fira.
Ditte bjuder alltid på en riktigt jäkla bra kväll, när hon fyller år, så det ska bli jätte trevligt. :)
Söndagen blir extra härlig, då ska jag & Amanda till pildammsparken där vi ska ta oss en riktigt skön promenad med Lexus & Nestor.
Förhoppningsvis bjuds det på lite fina bilder från parken i veckan här på bloggen.
När vi kommer hem ska vi göra oss en riktigt god veggo-lasagne & kika på en bra film. 
Härliga helg, du är så välkommen!!

Här bjuder Lexus på lite trevliga Höst & Vinter bilder.
Nu när hösten är kommen ..













Kommentarer


Kommentera inlägget här: