- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

En bra dag idag.

Kategori: Allmänt


Han är så ljuvlig mitt lilla hjärtegull.
Puss på min Lexus.

Riktigt härlig känsla när man verkligen pressar sig själv när man tränar. Alldeles svettig, musiken i öronen och man flåsar som ett djur. Efteråt känns det så jäkla bra. Tusan vad bra jag är!! :)

Min dag har varit bra, vaknade och gick en riktigt lång och härlig runda med min Lexus. När vi kom hem satte vi oss och mös lite i soffan med lite frukost och kika på djurpoliserna innan det var tid för mig att bege mig till jobb.
Trevlig dag på jobb, full rulle såklart men alltid lika kul att umgås med alla hundarna på dagiset.
Jag uppskattar verkligen mitt jobb, att få jobba med hundar hela dagarna och innan dess med hästar hela dagarna. Det är verkligen härligt!!
Efter jobb slängde jag och Lexus på oss regnkläderna sen gick vi ut på en långrunda. Egentligen vart det meningen att vi skulle träna lite också men för det första såg jag knappt vart jag satte mina fötter, jäkla regnskur. Så jag och Lexus nöjde oss med en rejäl runda i regnet.
Sen vart det dax för min 1h träning, som jag körde på riktigt hårt idag.
Så nu ska jag hoppa i ett riktigt varmt bubbel bad som jag sååå förtjänar just nu.
Sen blir det lite höstmys i soffan med Lexus, medan katten LaLa och kaninen Bronx röjer i lägenheten ;)
Mitt lilla mini zoo, det är så härligt hemma hos mig :) !!
Sängen kallar tidigt ikväll, känner mig härligt trött.
ByBy!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jätte söta kul att du uppdaterar

    2010-10-25 | 22:10:34
  • Anonym säger:

    jätte söta kul att du uppdaterar

    2010-10-25 | 22:10:45

Kommentera inlägget här: