- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Fredags mys ...

Kategori: Allmänt



Tycker synd om mig själv som är hemma och är sjuk en Fredag. Så jag sitter här uppbunkrad framför tvn med en massa olika gotte saker & läsk. Idag är det ok att tröst käka.
Gjort det lite extra mysigt i storarummet.
Har två filmer som jag ska kika på ikväll, först The Last Song, lite musik, lite kärlek, lite känslor behöver man ibland. Sen blir det Hierro en ny rysare som är producerad av samma gäng som gjort Pans Labyrint, No-Do & Barnhemmet som enligt mig är RIKTIGT bra filmer. Pans Labyrint, just love it.
Sen får vi hoppas på det bästa, att jag vågar gå och lägga mig ikväll efter filmen!?
Tur att man har två livsfarliga mördarhundar i hemmet, känns tryggt !!! ;)




Fredags mys hemma hos mig.
Nu blir det Idol en stund.
Bye Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: