- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Nästan frisk ...

Kategori: Allmänt


Blir fän lite rädd för denna bilden, egentligen.

Vaknade idag och hade ingen skallebank, feber eller halsont. Underbart.
Så jag började dagen med en långrunda med Lexus och Nestor, i ett lågt tempo fall i fall.
Så skönt att komma ut ordentligt igen.
Sen har jag varit iväg och fixat lite små saker, som behövde göras.
Har nyss kommit upp ur ett varmt bubbelbad, ser ut som ett levande russin. Men det är bara bra, då vet man att man verkligen är ren.
Så just nu sitter jag i min alldeles förstora mys-klänning framför datan och lyssnar på musik.
Acoustic music, I just love it. La, la,la ... sjunger & myser :)
Det börjar klia lite i kroppen. Utgång & Dans ...
Gör inte saken bättre att Lina ringer mig och flörtar med fest, snygga killar och utgång. Men NEJ Lina det blir ingen utgång för mig denna helgen.
Jag måste se till att verkligen vila upp mig och bli frisk på riktigt denna gången, har varken tid eller intresse av att bli sjuk igen.
Men gud vad tråkig jag känner mig.
Skönt att nästa helg är späckad med bravader i alla fall. Det gör det hela liite lättare.
Så det är nästa helg det gäller ;)
Bye!


Lexus & Nestor i en av rastgårdarna på jobb :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    blogga blogga de roligt:D att läsa din bloggis

    2010-09-12 | 00:49:17

Kommentera inlägget här: