- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Long time no see ...

Kategori: Allmänt

Inte precis igår som man bloggade. Jag har blivit en aning dryg med detta. Vi kan ju försöka ändra på det hela ..

Amanda & Rebecca har flytt landet idag, dom ligger någon stanns på en av Tunisiens fina stränder & glassar UTAN MIG. :( Deppigt värre att vissa faktiskt har ett jobb att sköta. Jag hoppas dom får några kallsupar & att dom sätter sina Pina Colada i halsen. Jag får trösta mig med att jag & Jusse åker till Afrika nästa höst, men gud det är en hel evighet tills dess. Nu blir jag deppig på riktigt!! Bäst att jag gör mig en kopp varm choklad, så ska jag nock må bättre igen ;)

Helgen gick snabbt, precis som alla andra helger gör. När man har kul så rusar tiden bara förbi. I Fredags var det girls night out, förkväll här hemma med en massa fjanterier & sen blev det kärleksklubben. Kvällen till ära bjöd på lite extra av allt, bäst beskrivet.
Nästa dag bestod av Lördags mys, hela långa dagen. Jag & Amanda blev inte människor före kvällen om man säger så. Vi krängde en massa gotte, myste med hundarna & kika på film - Gamer, helt ok film.

Nu ska jag krypa ner i soffan med min otroligt goda kopp choklad. Med Lexus & Nestor nära vid <3


Fjanteri innan utgång ;)
Fler bilder kommer ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: