- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Tidig morgon ...

Kategori: Allmänt


Lexus & Nestor Juni - 2010

Har natten varit väldigt, väldigt kort, eller är det bara jag som hade behövt sova bort hela dagen?! Vaknade 08.00 och kunde inte somna om. Men sovmorgon har jag så den spenderar jag framför Disney Channel med ett glas nyponsoppa. Hundarna är hel-gaalna & stökar ner storarummet med sitt bus, snuttar på varandras öron gör dom också. Två pojkar som är kära ;) !!
Idag ska båda hundarna med på jobb, jag & Lexus passar ju Nestor denna veckan när Amanda är på semester.
Skönt att vi har fint väder idag, då är det extra mysigt att ta en rask promenad med hundarna till jobb. Passa på att förbränna lite fett tycker jag.

Ikväll efter jobb så ska jag träffa Polski, vi ska käka middag & kika på film i hans nya lägenhet. Robin Hood vill vi ha, måste få avgöra själv om den är bra eller dålig. Ni säger olika allihopa !? Ska bli riktigt mysigt att bara få vara liksom, sitta i alldeles förstora mjukiskläder & trassligt hår. Länge sedan jag hade movie night med Polski.
Nu måste jag slita mig från soffan & Disney. Ska se om jag kan hitta någon frukost i kylen innan det är tid att börja vandra till jobb. Så nu får ni ha en fin fin dag allihopa.




Lexus simmar ut & hämtar sin flyt leksak :)
Dalby, juni -2010

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fina bilder bra blogg=D

    2010-09-09 | 15:10:47

Kommentera inlägget här: