- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

En helg att må bra :)

Kategori: Allmänt

Fredag:


Hundarna fick sig en riktig spa upplevelse.
Nu har jag rena & fina pågar ... :)

Tyck synd om oss .. ;)


Men efteråt är det allan ballan !!




Lördag:
Förmiddagen bestod av brakfrukost hemma hos Pernilla.
Sen blev det en härlig långrunda ute i skoga :)








Först vart det lite halv dåligt väder, men efter halva rundan ville sola sig fram.
Och det blev riktigt NJUTBART :) !!!










Efter vår skogs promenad så blev det kafferep ute på Pernilla & Dennis uppfart.











På Kvällen blev det Årets första grillning.
God mat, öl, vin & ett väldigt trevligt sällskap.
En jäkla massa snick snack & galenskaper fick vi också till ;):) !!





När kylan kröp på alldeles för mycket så packa vi ihop våra saker & fortsatte hemma hos Jusse.


Vi har avverkat en av vårens trevligaste helger.
Det kan ju bara bli bättre & bättre.
Ett litet steg närmare sommaren för varje dag ;) ....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    woohoo härligt med bilsbomb :D får jag fråga vad är det för shampoo och varöfr använder du lactal tacksam för svar.. behöver tips till min hund för hans päls e lite konstig

    2011-04-03 | 23:40:27
  • annsoh säger:

    Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

    2011-04-04 | 00:04:24
    Bloggadress: http://annsoh.blogg.se/
  • Sabina säger:

    Trevligt att du gillar bildbombar, det gör vi med :) !

    K9 Produkterna är en väldigt bra serie med aloe vera. Kostar lite över 100 lappen pr produkt, men är väldigt drygt & varar länge.

    Aloe Vera är väldigt bra både för insida & utsida. Både för djur & människa.

    Min Nakenhund blev väldigt dassig & tappa sin färg i huden, men sen jag börja köra K9 på honom så är han sådär härligt blå & fin i huden fast han fortf måste gå rejält påklädd pgr av kylan, det gör ju även att huden får dåligt med solljus.

    Lactacyd använder jag om jag vart annan vecka eller om jag behöver bada honom mer än nödvändigt av någon orsak, den torkar inte ut & fettar heller inte in huden i onödan. Den har ett neutralt ph värde. Då min nakenhund kan få några enstaka "finnar" i naken.

    Jag är super nöjd med K9 produkterna & kan inte mer än säga att du borde prova. Sen är ju hundars päls precis som vårt hår, funkar jätte bra på vissa hår, men mindre bra på andra.

    Hoppas du blir nöjd i alla fall & får ordning på din hunds päls.

    2011-04-04 | 11:18:13
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • Sabina säger:

    När jag ser dig,min kära dotter,o dina underbara

    hundar,mina små barnbarn,sååå fina bilder,

    blir jag så stolt o glad.

    KRAM FRÅN MAMMI.



    2011-04-04 | 13:14:37
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • a säger:

    Taack så mycket en till fråga bara varifrån kan man köpa k9 ? zoo affärer? kram

    2011-04-04 | 15:43:06
  • Sabina säger:

    Djursjukhuset & välsorterade djurshoppar!

    2011-04-04 | 20:45:01
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • Sabina säger:

    Du är söt min kära Mami :)

    Men du får inte glömma att trycka bort "mina inställningar" när

    du sitter vid er dator. Så inte mitt namn & blogg adress kommer med dina kommentarer.

    Puss puss

    2011-04-04 | 22:59:32
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: