- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

EXx's debut :)

Kategori: Allmänt


Utställning i Burlöv ...
EXx
har gjort sin första DEBUT i ringen !!!

UTLÅTANDE:

12 Månader. Tilltalande huvud och uttryck.
Härliga ögon, Bra avsatta öron. Bra överlinje.
Eleganta rörelser! Korrekt bett. Trevligt temperament. Välvisad!

2:a Bästa Hane.


















Jag är mer än nöjd, EXx vart så himla duktig.
Han gav mer än vad jag förväntat på sin allra första utställning.
Jag var så nervös att mina ben skaka, men fortfarande så skötte sig EXx fantastiskt!
Domaren tog oss åt sidan efteråt och gav tips på vad vi behöver få in på rutin för att prestera ännu bättre.
Han sa även att EXx är en hund som han tror det kommer gå väldigt, väldigt bra för i framtiden!
Matte är sååå stolt!
 



Tur man har fantastiska vänner som hjälpte nervösa mig att inte få allt för mycket paniik! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: