- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Söndags trevligheter :)

Kategori:

img_0755 (MMS)

Idag har vi haft söndags mys hemma hos familjen Freeman. Vi har firat pappa på hans födelsedag med en väldigt god middag och i väldigt trevligt sällskap. Mamma och min kära syster Nessi följde med mig och hundarna ut på promenad för en stund sedan. Lexus fick springa av sig lite extra med bollen medan jag hade lite utställningsträning med EXx. Man måste ju passa på att ta dom extra tillfällen man får, träning ger färdighet så är det ju! :) Och nu är det inte långt kvar till utställnings debuten i Burlöv. Aahh, såå otroligt nervööst !!! JUST Nu, ligger jag och vovvarna ner bäddade på sofflocket under en varm pläd och har det så himla mysigt. BAMBI visas på Disney Channel, en underbar film! :) Och ett riktigt bra avslut på min semester vecka. Forts trevlig kväll på er. Kram/ Sabina, Lexus & EXx.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: