- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Höst Städning :)

Kategori:

img_9138 (MMS)

Lexus är mer än nöjd med dom nya mattorna och det är även jag :) !! Snygga eller hur ??! Efter alla "jag SKA bara" så ligger jag nu här i soffan med EXx, min lilla Nakenfis på magen medan Lexus tuggar på ett gammalt ben som han hitta i sin leksakskorg. Idag vart första dagen för mig på jobb efter 1 veckas semester, det kändes skönt att vara tillbaka på Hunddagis Jägersro. Härligt att det var så pass många hundar tillbaka efter semestern, skönt att ha att göra igen! Efter jobb så hade jag och vovvarna en date med Amanda och Herr Nestor. Vi tog oss en härlig lång promenad tillsammans. Såå skönt! Sen så kan jag berätta att jag har legat i som en idiot här hemma. Jag har städat, verkligen stooorstädat. Höst städning stod på schemat. Dom nya mattorna jag köpt till stora rummet kom idag och då kändes det inte mer än rätt att ta tag i hela lägenheten och då verkligen riktigt rejält. Stor myser just nu i min väldigt, vääldigt rena lägenhet :) trött men såå nöjd! Nu tänkte jag fixa mig en kopp varm choklad, behöver varva ner en stund innan det är tid för hundarnas nattis runda. Sov gott kära ni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: