- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Lillebror <3

Kategori:

img_3938 (MMS)

Stackars Lillebror :( Han tycker inte alls om att få ha tratten på sig. Han blir alldeles deppig. Tur att man får ligga på mammas mage, där känns det tryggt och skönt. EXx har fått en allergisk reaktion av "något" antagligen något han har galopperat runt i bland någon av häst-hagarna. Det ser ju mycket värre ut än vad det egentligen är. Han har varit där och slickat och gjort det värre när jag varit på jobb. Där av TRATTEN ...!! Känns lite extra tråkigt bara, känns ganska TYPISKT att detta skulle hända just NU när vi har flera utställningar på gång :(:( Ser ju för jäkligt ut !!! Men vad ska man göra, det är bara till att hoppas på det bästa. Att det ser betydligt bättre ut till vår Debut i Burlöv. Det absolut viktigaste är i alla fall att min lilla Nakenfis är pigg och glad, att han mår bra <3 Nu blir det kyss kalas för mitt lilla Mini Zoo, alla djuren måste ju få lite säärlek innan natten kallar :);) ... God natt och sov gott mina vänner.

Kommentarer

  • anna säger:

    hej sabbe min hund har ocskå fått eller haft ett tag nu det, han kliar säg jätte mycket o är röd rund halsen o nu börjar han klia sig vid benen , och det är inte maten för det har vi redan testat med vetrinären men vad kan det vara tror du? lägger du något på Exx kram

    2011-08-17 | 13:10:59
  • Sabina säger:

    Väldigt svårt för mig att svara på utan att ha sett hur det ser ut.

    Men är det något som fortsätter återkomma eller som inte vill försvinna så tycker jag att du ska åka till vetten igen.

    Även om du vet att det inte är maten hon är känslig mot, så finns det ju många andra saker hon kan vara känslig mot.

    Har du tur så är det bara hotspots hon har.

    Men jag tycker absolut du ska ta och kolla upp det!

    Kram/ Sabina, Lexus & EXx.

    2011-08-20 | 12:05:02
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: