- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Myys :)

Kategori: Allmänt


Kära, underbara och älskade SOLA. Äntligen hitta hon fram.
njutbart att känna av sommaren och värmen igen.

Efter en trevlig men låång dag på jobb så landa jag äntligen hemma i min lägenhet.
Det blev en snabbis här hemma, sen gick jag hem till familjen Freeman.
Lexus & EXx har spenderat sin dag hemma hos sin "mormor" & "Morfar" medan jag vart på jobb.
Efter en massa blöta kyssar och svansvift så blev det en rejäl runda i rasthagen med vovvarna.
Hade en mysig kväll med min kära mami för den delen med.
Sen dess har jag och djuren bara lullat runt i lägenheten, inte gjort ett skit förutom en massa myys.
Och ibland är det just det man behöver, att absolut inte göra något alls.
Bara en massa mys med mitt lilla mini Zoo <3

Hem, ljuva hem .... :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: