- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Jul-Kul med Grabbarna Grus!

Kategori: Allmänt


~ LILLE JULAFTON ~
Spendera jag och mina små Tomtenissar hemma hos familjen! :)







~ JULAFTON ~
Middag & Kalle hos familjen såklart!




Lite Julafin måste mina pojkar få vara! ;)




Har man varit så jäkla duktiga som mina killar har varit hela året,
ja då får man både Julatallrik & en massa Julklappar!! <3

~ JULDAGEN ~


Den spendera vi bla i Skrylle, i underbart sällskap!
Härlig långpromenad och bus.
Det tycker vi om :)

Kommentarer

  • Co säger:

    du har verkligen jätte fina hundar, men sen du skaffa din kines så tycker ja att lexus hamnar i bakvrån.. lättare att älska en liten hund?

    du måste ge lika mycket kärlek till båda :(

    // en som tycker synd om lexus

    2012-01-10 | 18:40:23
  • Sabina säger:

    Din kommentar är verkligen väldigt kär! :)

    Och jag tycker det är underbart att du tänker på Tutteman.

    Jag älskar båda mina hundar och vardera dom högst på denna jord.

    Men att du kanske uppfattar det som om EXx skulle står i rampljuset och Lexus inte skulle vara lika uppskattad längre har nog med att du läser min blogg och inte är med oss privat.

    Den sista tiden har det varit väldigt mycket händelser runt just EXx och jag har valt att blogga om just detta!

    Jag avgudar marken BÅDA mina hundar går på, men för mig finns det ingen på denna jord som kan ta Lexus plats ... han är mitt livs kärlek! <3

    2012-01-10 | 18:51:17
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • Co säger:

    tog du bort kommentaren :( aja synd om han iallafall

    2012-01-10 | 20:35:17
  • Co säger:

    oj såg den nu.. förlåt..

    aha okej, va bra att de e s.. skönt å höra :) du verkar till å va en fin tjej som gillar dina djur.. klart kines ska stå i ramp ljuset när han e så duktig i tävlingar å allt runt de :)



    önskar dej å dina vovvar all lycka till

    kram

    2012-01-10 | 20:39:24

Kommentera inlägget här: