- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Kvälls trevligt :)

Kategori:

img_1801 (MMS)

Hjäälp, vilken morgon och eftermiddag tisdagen har bjudit oss på. Stormvindar och frost skador. Det var faktiskt riktigt hemskt idag och för ett ögonblick ville jag bara slänga mig på marken och gråta. För jisses vad jag fröös. :( Gladeligen så jobbar jag morgon och förmiddag hela denna veckan, där finns i alla fall något man blir glad av. Tog en runda på Svågertorp idag efter jobb, blev en tur på Arken Zoo, Rusta och Biltema. Handla lite trevliga prylar åt mig själv och hundarna. :) Ikväll har det blivit bus i rasthagen för Lexus och EXx :) Lexus fick lite stryk av Ches (som vanligt) medan EXxet busade och levde rövare med sina syskon :) Efter en god middag och trevligt sällskap så sitter jag nu här ner bäddad i soffan under min tjockaste pläd tillsammans med djuren. En STOR kopp choklad och lite Mentalist innan disken kallar. Trevlig kväll :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    naw söta lexi

    2011-02-15 | 20:33:53
  • Anonym säger:

    naw söta lexi

    2011-02-15 | 20:34:04

Kommentera inlägget här: