- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

LilleBror & StoreBror <3

Kategori:

img_0006 (MMS)

En trött liten Kines valp & Storebror Lexus <3 En massa mys i mattes säng efter en skön morgonrunda & en god frukost ;) Ooj vad härligt det ska bli med helg. Riktigt njutbart ska det bli :) Veckan har varit lång och kall, med en vinter som aldrig tycks ta slut :( MEN nu är helgen här och då passar jag på att fylla mina batterier med trevligheter och det jag gillar bäst. Det blir skog och Natur med Lexus & EXx såklart, det blir Middagsbjudning hemma hos Madde, det blir hund-trevligt med Amanda & Herr Nestor, det blir Söndagsmys med Jusse, också kommer Boxer-Isa hit och leker på Söndag. Där i mellan hinner vi självklart även med andra trevligheter :) !! Nu ska jag fortsätta mitt Fredagsmys i soffan med världens bästa Lexus & vår lilla Nakenfis. Trevlig helg säger vi. :)

Kommentarer

  • c säger:

    så söta bilder , du e jätte vacker sabina!

    2011-03-01 | 23:22:13
  • c säger:

    så söta bilder , du e jätte vacker sabina!

    2011-03-01 | 23:22:31

Kommentera inlägget här: