- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Lugna helgen.

Kategori: Allmänt

FREDAG:
Igår fick EXxet sig en omgång med trimmern.
Eller omgång & omgång, detta är en naturligt NAKEN, naken hund.
Drog lite med trimmern här och var, små fjun där och här. ;)



Att bli trimmad är inga problem.
Bara jag får kel & kärlek så är jag nöjd tycker EXx.


Bror Eddie, funderar på hur man bäst slipper undan trimmern. ;)


Ny trimmad, Ny badad & Ny borstad.
Min stiliga lilla Kines valp <3



LÖRDAG:
Morgon fjanteri för mattes lilla Troll.
Lexus vart alldeles tråkig, han låg och snarka i min armhåla tills dess att vi klev ur sängen.





Förmiddags trevligheter i rasthagen.




Lexus & EXx fick en ny leksak idag.
Tyckte att det vart på tiden att dom fick sin första egna hund.



Eftermiddagen bjöd på Shopping.
Jag & Madde stack i väg på lite äventyr :)
Det blev en del nya prylar till mitt kära hem.











Kommentarer


Kommentera inlägget här: