- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

En massa onödiga bilder ;)

Kategori: Allmänt


Vi började dagen med en njutbar Söndagspromenad :)
Matte, Lexus & EXx. <3






Sen tog jag & verkligen STOR städa lägenheten.
Fick även ett ryck & drog fram alla hundarnas läder halsband, selar & koppel.
Dom fick sig en rejäl omgång med smörja.

Lexus snygge halsband.
Dom i läder då vill säga ...
Lexus har en massa snygga länkar & annat oxå såklart ;)

Mina tre favoriter.

Riktigt snygga grejer ....
Prislappen är där efter för den delen med såklart ... Usch ;)
Köptes på Malmö Internationella Hundutställning förra året.

Även EXxet har sina snygge halsband.

Detta fick vi shoppat igår.
Vifta -
129 Kr.


Även en massa goda tuggeben till dom.




SMARRRIGT :)

Nu ska jag ta mina underbarlingar på en kisserunda.
Sen blir det tvättstugan för min del ... :/
Finns nog inget tråkigare än att tvätta tvätt, Usch ....
Men senare har vi en trevlig långrunda tillsammans med Mandi & Herr Nestor att se fram emot :)
Ska bli skönt.
Trevlig Söndag.

Kram från mig, Lexus & EXx.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: