- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

På äventyr i Rövarekulan.

Kategori:

img_4213 (MMS)

Jag och Lexus sitter nerbäddade i soffan med en massa kuddar och filtar. Härligt trötta efter en lång och skön dag. Lexus ligger och snarkar så skönt i mitt knä, min fina fina Tutteman. Jusse, Tias & Tom kom och hämta upp mig, Lexus & Boxer-Isa (som är hos oss i helgen) runt 11 tiden. Vi körde raka vägen till Rövarekulan, ett Naturreservat som ligger utanför Löberöd. Där vi tog en riktigt lång och skön tur med hundarna och bara njöt till tusen. Snart har jag, Jusse & Lexus varit och vandrat i alla Naturreservat i hela Skåne. Fast vi har några sparade för vår och sommar! ;) Innan vi körde hem så tog vi en runda till Sjöbo där vi tog en god kaffe & fika hos Jusses syster Pernilla. Busa lite med hennes hund Brandi och hennes son Theo. Trevligt!! :) Min Lördags kväll blir lugn, det blir fortsatt mys i soffan med världens bästa Lexus, varm choklad och Disney filmer. Lady & Lufsen är på väg in i DVDn. Så vi säger Goo kväll och en fortsatt bra Lördagskväll. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: