- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Är våren redan här ?! :)

Kategori:

img_8105 (MMS)

Mitt fina hjärtegull har bäddat ner sig. Nöjd & belåten efter en skön 1,5 h runda i härliga SOLA :) Detta är ju bara så underbart, vilket väder vi har i kära Malmö. Våren är här, i alla fall för idag. :) Efter en bra dag på jobb med alla trevliga människor & hundar. Så kommer man hem lagom till att kära sola bestämde sig för att kika fram. Underbart! Efter ett snabbt klädbyte för min del och en snabb på-klädning med täcke och vikt väska på Lexus, så begav vi oss ut på långrunda. Oj oj vad skönt det var, bara en sådan liten sak som att solen tittar fram gör en på SÅ skönt humör. Ibland behöver man piggas upp lite, och för mig räcker det att min kära sola vill titta fram. Efter en jiivla skön runda med världens bästa Lexus så sitter jag nu här i mitt hem trevliga kök med en god kopp kaffe och läser lite i min nya bok. - Av, Joseph Janish - Kennel Club Book, American Staffordshire Terrier. Jag kan inte låta bli att läsa hans böcker, jag har även två andra ras böcker av honom. - Dogo Argentino & The American Pitbull Terrier. Jag gillar hans sätt att skriva och självklart alla dessa fina bilder, speciellt bilderna i boken om Dogon. För där har han verkligen lyckats få med bilder på så otroligt vackra Dogos. Lexus och LaLa har bäddat ner sig på mattes plats i sängen ser jag, mina små sötnötar. :) När kaffet är slut så måste jag ställa mig vid spisen för att steka lite Kylling och koka lite broccoli till middag. Ikväll ska jag bege mig hem till Madde, ska titta på film med henne och ALLA hennes hundar :) !! Hoppas ni har en riktigt härlig Torsdag. Passa nu på att njuta, där UTE. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: