- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Mini Semester :)

Kategori:

img_8441 (MMS)

Nu blir det semester tills på Måndag :) 12 dagars semester är vad jag har haft på över 1,5 år. Så det är på tiden, jag behöver detta, att få vara ledig & bara ta dagarna som dom kommer. Vila upp mig & bara njuta tillsammans med mina djur, familj & vänner. :) Kanske inte världens bästa start på semestern, men imorgon ska Julen städas ut och den "lilla" tvätthögen ska tvättas. Ganska skönt i alla fall, ska passa på att springa runt i mjukiskläder & raggsockar hela dagen.. och då utan dåligt samvete!! ;) På Torsdag kommer Lexus Massör & på Fredag blir det en runda på XXLutz. Mitt presentkort på 3000 ligger och väntar på mig i sin lilla låda. :) Lexus ligger här i soffan & STOR snarkar, så härligt att se. Han är alldeles slut efter dagens träning & motion. :) Så vi säger trevlig forts kväll & sov gott när sängen kallar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: