- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Hundmassage :)

Kategori:

img_0263 (MMS)

Lexus ligger och snarkar i soffan, nöjd & belåten efter sin massage. :) Har man en hund som motioneras och tränas så pass mycket som Lexus så är massage ett utmärkt sätt att ha koll på sin hunds kroppsliga hälsa. Massören (som i vårt fall heter Therese) känner ju över hela kroppen och masserar alla muskler. Jag själv som väldigt aktiv hundmänniska tycker att det är jätte viktigt att ha koll så att min hund mår bra. Massera bort eventuella spänningar och att veta att allt står rätt till med min hund. Det är även väldigt bra att kunna stretcha sin hund efter krävande aktiviteter av olika slag. Lexus blir stretchad nästan varje dag. Det är vanligare att på just "muskel hundar" och självklart väldigt aktiva hundar att "vissa" muskler kan bli en aning korta. Då är det bra att just stretcha. Sen är det självklart väldigt viktigt att den som stretchar verkligen vet hur man ska göra. Annars kan man lätt skada mer än att hjälpa. Är ni sugna på att ge er hund det där lilla extra, som jag själv tycker är en självklarhet. Då kan ni gå in på Therese's hemsida www.tsvmassage.se Passa gärna på att prova på nu. Januari ut har hon ett VÄLDIGT bra pris. Kramar från mig & Lexus.

Kommentarer

  • S säger:

    hur stretchar man hunden vill du vissa bild för bild? kram

    2011-01-07 | 10:58:25

Kommentera inlägget här: