- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

För mycket semester mys, eller ?!

Kategori:

img_5310 (MMS)

Kan man lata sig och mysa för mycket på semestern?! Ligger nog i riskzonen i så fall. Tur det blir lite ändring på detta imorgon. Jag och min fina syster ska spendera hela eftermiddagen på XxLutz, vi ska shoppa en massa och ha en trevlig dag tillsammans. Mitt presentkort på 3000 Kr ligger och bara väntar på att spenderas. Jag ÄLSKAR att förnya mitt hem med fina saker, viktigt att man trivs i sitt eget hem tycker jag. Men det ska vara saker man verkligen vill ha eller behöver, att lägga pengar på skit eller saker man skulle tröttna på lika fort är bara onödigt och bort slösade pengar. Sitter här och kan inte låta bli att vara lite små deppig över att man faktiskt missar My Dog 2011. Det är ju faktiskt Sveriges största Hundutställning!! Alltid lika njutbart att få se dessa få njutbara praktexemplar av alla dessa hundraser. Sen brukar det såklart bli att vi står fast spikade i golvet när det visas Dogo Argentino, Amstaff & Dobermann. Och har man tur så fick man skåda den där hunden med det där lilla extra som fick en att tappa andan om så bara för en kort kort stund. :) Tyvärr är det ju inte bara detta man missar i årets My Dog, självaste CEASAR MILLAN är i Götet över helgen och håller föreläsning för alla dessa människor som har äran att vara på utställningen i helgen. Hur spännande & intressant är inte detta Vaa?!! Med lite flyt och tur så blir vi ett gäng som tar oss till Danmark i Mars då han har en riktigt stor föreläsning. Det skulle vara såå himla coolt !! Jag får helt enkelt stå ut och vänta in Malmö Internationella Hundutställning som är i Mars för er som undrar. Då får man även passat på att fylla på Lexus garderob som REDAN är proppad med halsband, koppel, täcken & annat. Är det något jag är besatt av så är det min Lexus och allt där till. MEN det vet ni ju redan i alla fall ni som känner mig, och ni andra har säkerligen listat ut det på vägen ;):) ?!! Nu blir det natta promenad med Lexus, sen ska vi slänga oss på soffan och kika på Anastasia. :) Godnatta och sov så gott.

Kommentarer

  • Jusse Tuss säger:

    Haha det ser ut som om lexus ligger i en gigantisk bubbla på den bilden : )

    2011-01-14 | 12:37:17

Kommentera inlägget här: