- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Nyårs Helgen :)

Kategori:

img_5313 (MMS)

Nyår blev en väldigt trevlig kväll hemma hos oss. Med trevligt sällskap, vin, jätte god middag & efterrätter. Verkligen njutbar! Hitta ett nytt vitt vin, absolut en ny favorit. Nästan farligt gott ;) !! Förhoppningsvis kommer det upp lite trevliga bilder under kvällen imorgon. Vaknade pigg & glad vid halv 10 idag, vi låg faktiskt kvar och bara mös ett bra tag jag & Lexus. 2011 ska ju börja alldeles underbar, och vad är bättre än att vakna med världens finaste tutteman vid sin sida?! Så lätt att bara älska. Taggade med termokläderna på och vikt-väska på Lexus så begav vi oss ut för en riktigt skön och lång morgon promenad, sakta men säkert insåg vi att det inte skulle bli någon 1h runda. Det var glas halt ute, all jäkla tö-snö hade frusit till is under morgonen och det var omöjligt för mig att hålla ett högre tempo än en pensionär. När Lexus halka och landar på sin runda lilla rumpa vart det nog, så vi fick nöja oss med en tur runt vårt område istället. Första dagen på det nya året har varit helt i min smak så här dagen efter Nyår. Slängde på bra musik i öronen och städa upp hela lägenheten, med sång & dans. Ett riktigt bra sätt att få städningen lite roligare & en aning snabbare fixad. Lagom där efter kom min kära syster yster och hennes bästa kompis med filmer och glass. Det passade alldeles utmärkt, då jag inte hade några planer alls för dagen. Film & lite glass kändes precis lagom. :) Jag & Mandi var ute i rastgården och aktiverade hundarna för en stund sedan. Kvällen ska avslutas i soffan, mys med djuren, tv tittande och ett glas vin. Väldigt njutbart ... :) Trevligt nytt år på er allihopa, hoppas ni har en riktigt skön Lördag :) !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: