- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Hund-Kläd-Party :)

Kategori: Allmänt

Igår vart vi på Hund Party :)
eXet skötte sig fantastiskt bra.
Jätte bra tillfälle för träning av den sociala biten.
Det blev lite shopping, två halsband & en ny fin burk till hundarnas godis.


Snygga halsband.


Väldigt söt godisburk, eller hur ?!
Bara LaLa inte får för sig att slänga även denna i marken.
jiivla matvrak till katta fän ;)


Tog lite bilder hemma i Tv-rummet idag.
Stilig liten valp va!!? ;)


Behöver snart trimma nosen ser jag ;)





Här har han att växa i.
Lilla EXxet 5 Månader.

Blev även lite standard saker på Hööks i veckan.
Ett läder koppel.
Ett halsband + matchande koppel - Skiit billigt.
Och en liten stickad polotröja.




Har även beställt ett vinter täcke & ett flis täcke.
Lexus & eXet ska ha matchande saker. Mina pojkar ska se stiliga ut, SÅKLART!!

Kommentarer

  • a säger:

    var köpte du godis burken jätte fina saker o lilla exet med din blogg 'är bara föör sköön !!

    2011-01-29 | 20:59:11
  • a säger:

    var köpte du godis burken jätte fina saker o lilla exet med din blogg 'är bara föör sköön !!

    2011-01-29 | 20:59:21
  • Sabina. säger:

    Det vart som sagt en tjej som hade Hund party där hon sålde ut en massa olika hund prylar.

    Jag har ingen aning om vart man kan köpa godis burken. Men jag kan kika om där står vem som har tillverkat burken. Där ska även finnas matskålar/vattenskålar i samma serie som jag själv skulle vara väldigt intresserad av. :)

    Jag återkommer med info ....

    2011-01-29 | 23:05:12
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • Martina & Orvar säger:

    vad fina saker du köpt :) är det din nya hund?:)

    2011-01-30 | 13:55:36
    Bloggadress: http://martinapedersen.blogg.se/
  • Sabina säger:

    Martina:

    Jaa detta är min lilla Nakenfis, eXet.

    Lexus fantastiska lillebror ;)

    2011-01-30 | 21:45:43
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • Martina & Orvar säger:

    åh vad kul med en till :D

    läste längre ner att ni tänkte börja träna tillsammans med era hundar, jag hade jättegärna velat vara med där någon gång om det är okej? och weigt pulling eller vad det heter skulle jag gärna vilja testa, verkar så häftigt och bra för hunden :)

    2011-02-01 | 21:46:43
    Bloggadress: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: