- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

REGN!

Kategori: Allmänt


Det var väldigt svårt att ignorera att det regna idag. Inte bara lite lagom sådär,
 utan hela dagen så skulle det regna!
När dagen var slut på jobb så hade vi nog 4 maskiner tvätt med BARA handdukar.
Då förstår ni kanske hur vår dag har sett ut, väldigt mycket torkning av stackars blöta hundar vill jag lova!
SÅÅÅ, imorgon har jag önskat uppehåll, och gärna hela dagen tack! ;)

Eftersom det har varit så trist väder så har jag passat på att fixa lite här hemma.
B.l.a så har jag kört över EXx med trimmern i ansiktet och öron.
Skönt att min lilla Nakenfis är så naturligt naken, dagar som denna i alla fall.
Det går så attans snabbt med trimmern och det är skönt vill jag lova .. Efteråt så fick han sig en omgång i duschen.
När jag var klar med allt på dagens "lista" så fick mina små hjärtegull vars ett tuggeben.
EXx för att han varit så duktig och Lexus, jaa han fick ett bara för att han var så jädrans söt! ;)



Haha, alla dessa söta och väldigt konstiga små miner som EXx kan göra.
Speciellt om man tar fram en bit godis!


När man har blivit smörjd med "babykräm" efter badet så måste man ha på sig pyjamasen en liten stund.
Annars kan det vara svårt att låta bli att smaka på krämen, i alla fall om man heter EXx!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: