- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Helgen är äntligen här :)

Kategori:

img_5595 (MMS)

Idag sov jag till kl: 10 och jag behövde verkligen en sovmorgon. En morgon utan några planer eller några måsten. Att bara kunna va liksom! Tog mina underbarlingar Lexus & EXx på en skön lång promenad och var ute i 1,5 h. Gick och sjöng lite för vovvarna varvat med att snacka lite med mig själv. Man får så jävla bra svar då ;) ... ! Sen träffa vi på en äldre man med en Vinthunds blandis som hette Ville som var 7 år gammal och super trevlig. Vi stod och prata en stund medan hundarna fick springa lösa och leka lite. Både Lexus & EXx fick ta i för kung och fosterland för att hinna med i Villes galopp. Han bara sväva fram, medan min bulldozer och Lillfis kämpa tappert. Nu ligger mina killar i sängen, trötta och belåtna. Idag kommer mitt moraliska stöd, min utställnings guru. Med andra ord, Carro kommer hem här ;) Vi ska ha en skön dag tillsammans, käka middag, köra en kort träning med EXx ute i trädgården, trimma Kinesen inför morgon dagens utställning i Sofiero. Ja och lite annat smått & gott :):) Trevlig Lördag allesammans :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: