- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

YRVÄDER i trädgården :)

Kategori:

img_7771 (MMS)

Lexus, EXx och Puma. Bus på HÖG nivå :) Än så länge har vi en riktigt härlig Fredag. Och trevligare ska den bli! :) Härligt att solen skiner lite till å från idag, det piggar upp även om kära sola snålar lite med sina strålar. Lite är bättre än inget alls! Helgen till ära spenderar vi tillsammans med mitt fd-dagisbarn Puma. Hon är här hos mig och mina grabbar tills på Söndag. Det har blivit mycket promenader och mycket bus för dom tre Yrvädren :) Häärligt! Ikväll håller jag middags bjudning, här blir det Fredagsmys med Milla och hennes två barn Moa & Jon. Ska bli jätte skoj! Världens härligaste UNGE, Sabbes lilla Moa Toa ;) <3 Kvällen ser jag verkligen fram emot. Nu ska jag klä på hundarna för en promenad innan jag måste börja förbereda med middagen. Trevlig kväll å helg mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: