- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Små Underverk!

Kategori: Allmänt


ÄNTLIGEN är dom små hjärtegrynen här ... !!!
Ni är så efterlängtade såå <3

2012.02.21 - Så föddes det tre små underverk på Kennel ChinoPata's.
 ... i sammerbete med Kennel Schagardhs.
2 st Naken Hanar & en liten Puff Tik.

Det går inte att beskriva med ord, den känslan jag har i mitt hjärta.
Underbart!
Min lilla Lakrits Pojk har blivit pappa, kan man bli annat än STOLT! :)


Trion är kommen,
EXx & Erinah's
 små valpisar!
<3




ChinoPata's
Demon Hunter! ~ Lemmy ~
"Naken Hane"

Går det att gissa att denna lill-killen här är min favorit?! 
Kärlek vid första ögonkastet, jaa kanske det ja! <3
Hans ansikte brås redan på faren sin ;)
En ljuvlig liten gosse detta hära, underbara nakenfiis!




ChinoPata's Dark At Dawn! ~ Moa ~
"Puff Tik"

Ut som nummer två kom denna underbart söta lilla Pufflan, söt som socker är hon!
ÅÅåh vilken tjej! <3




ChinoPata's Dream Theater! ~ Ralph ~
"Naken Hane"

Först ut kom denna stiliga herren! ;)
En riktig liten goding!
<3

Har en underbar tid framför mig, att få se dessa små underverk växa upp!
Så spännande, såå spännande! :)

Kommentarer

  • Nessie säger:

    yooohhooo ÄNTLIGEN !! Nu är Familjen friman större :) efterlängtade små liv!! Love <3

    2012-02-22 | 15:23:33

Kommentera inlägget här: