- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Charmtrollet har varit i farten ...

Kategori: Allmänt


En tur till djurshoppen ......
Chiino fick idag sitt första alldeles egna utställningskoppel, det klär honom utan tvekan! :)
Min lilla Prince Charming såg även till att leva upp till sitt smeknamn, flörta med tjejerna i djuraffären
gjorde han minsann och det resultera i en hel del gratis ben och annat gott för lilla Chiino.
Min lilla goding vet redan hur man flörtar som bäst! ;)
Passade även på att väga honom, min lillpojk väger redan 3,2 kg.
Finns en orsak till att vi även kallar honom för "Lill Biffen" ...
Ska bli så otroligt spännande att få se honom utvecklas och växa upp.
Men först av allt vill jag bara fortsätta njuta av denna
UNDERBARA valp tid!
Är världens lyckligaste tjej, tillsammans med min lilla liga
Grabbarna Grus! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: