- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Höstmys!

Kategori:

Igår hängde jag och Grabbarna Grus med Daniella efter jobb.

Det blev höstmys i rasthagen, sen slängde vi oss på soffan och kika på en sådan dära "Feel Good Movie" där UBER snygge Zac Efron stod för ögongodiset! :)

 Mina älskade killar, ni gör mig till världens lyckligaste!

Vart tar tiden vägen, kan inte riktigt förstå att Chiino nyss "fyllat" 7 månader?! Snart är han inte någon Lill Kille längre, inte klokt vad tiden springer iväg.

På Söndag ska vi på Inoffare i Veberöd. 17 Chineser är anmälda, kommer bli jätte spännande och tuff konkurrens kommer det bli! Snygga hundar och trevligt hundfolk kan aldrig bli fel! ;) 

EXx har fått "semester" från utställningsringen fram till November. Tror mitt lilla Lakritstroll kan behöva detta! Så på Söndag ställer jag lilla Chiino och EXx's halvsyster Foxy!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: