- Kennel EXxiino´s -

Lexus - EXx - Chiino - Keyla - Killian

Skön Torsdag!

Kategori:

Ännu en arbetsvecka går mot sitt slut ...
Fredag imorgon och jag ser fram emot en härlig helg i hundens tecken,
med trevligt sällskap av härliga vänner!
Gillar effektiva dagar som idag, när man har hunnit med lite av allt möjligt.
- Lång promenad med Grabbarna Grus,
Käkat lunch tillsammans med min underbara mamma,
Hundarna har fått massage, tagit lite tandsten på EXx, ja och lite annat smått och gott.
Borde egentligen ha städat lite också, men det kan jag lika bra ta imorgon! ;)
 
Måste även visa er ...
Igår beställde jag ett nytt utställningskoppel åt EXx,
tror detta kommer bli riktigt läckert på mitt lilla Lakrits Troll!



Klicka på länken nedan för att komma till deras hemsida.
Jag tycker det är lite extra roligt eftersom du får designa ditt eget utställningskoppel,
halsband mm.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: